نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌شناسی آسیب شناسی نظام آموزش ضمن خدمت منابع انسانی بر اساس نظریه مبنایی (مطالعه موردی آموزش در یک سازمان دولتی) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 17-32]
  • آموزش فراترکیب نقش رهبری اخلاقی بر آموزش [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 30-45]
  • آموزش ضمن خدمت آسیب شناسی نظام آموزش ضمن خدمت منابع انسانی بر اساس نظریه مبنایی (مطالعه موردی آموزش در یک سازمان دولتی) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 17-32]
  • آموزش عالی شناسایی اسطوره‌ها و طرح واره‌های ذهنی شکل‌دهنده به همکاری‌های علمی بین‌المللی در نظام آموزش عالی کشور با تاکید بر روش کهن الگوی یونگ [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 82-96]

ا

  • ارزشیابی الگوهای ارزشیابی نوین در مقطع ابتدایی با توجه به تجارب زیسته معلمان [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 84-91]
  • اسطوره شناسایی اسطوره‌ها و طرح واره‌های ذهنی شکل‌دهنده به همکاری‌های علمی بین‌المللی در نظام آموزش عالی کشور با تاکید بر روش کهن الگوی یونگ [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 82-96]
  • اشتیاق شغلی نقش میانجی تعهد سازمانی در رابطه اشتیاق شغلی با کارآفرینی سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 58-68]
  • اشتیاق شغلی بررسی نقش میانجی‌گری سرمایه اجتماعی در رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی و اشتیاق شغلی معلمان شهر دهدشت. [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
  • اشتیاق شغلی بررسی رابطه بین رهبری اخلاقی و اشتیاق شغلی با توانمند سازی معلمان [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-81]
  • اعتیاد به اینترنت بررسی رابطه‌ی بین نگرش به اینترنت و اعتیاد به اینترنت با میانجیگری رضایتمندی نیازهای بنیادین روان‌شناختی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 67-84]
  • الگو پارادایمی ارائه الگوی پارادایمی شایستگی معلمان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 22-44]

ب

  • بدبینی سازمانی بررسی تاثیر حمایت سازمانی ادراک شده بر بدبینی سازمانی معلمان با میانجی گری سکوت سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 69-83]
  • بین المللی شدن شناسایی اسطوره‌ها و طرح واره‌های ذهنی شکل‌دهنده به همکاری‌های علمی بین‌المللی در نظام آموزش عالی کشور با تاکید بر روش کهن الگوی یونگ [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 82-96]
  • بهزیستی تحصیلی مقایسه اثر بخشی آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و تنظیم شناختی هیجان، بر کیفیت زندگی کلاسی و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 15-29]

پ

  • پیشایندهای ساختاری شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای رفتارهای انحرافی در محیط کار با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان) [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 21-46]
  • پیشایندهای شغلی شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای رفتارهای انحرافی در محیط کار با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان) [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 21-46]
  • پیشایندهای فرایندی شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای رفتارهای انحرافی در محیط کار با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان) [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 21-46]
  • پیشایندهای فردی شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای رفتارهای انحرافی در محیط کار با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان) [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 21-46]
  • پیشایندهای گروهی شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای رفتارهای انحرافی در محیط کار با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان) [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 21-46]
  • پیشایندهای مدیریتی شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای رفتارهای انحرافی در محیط کار با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان) [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 21-46]

ت

  • تاب آوری بررسی رابطه بین رفتار سازمانی مثبت‌گرا و عمکرد سازمانی در بین معلمان ابتدایی شهرستان سرعین [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
  • تبعیض تجارب زیسته معلمان از تبعیض در آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 46-66]
  • تجربه زیسته تجارب زیسته معلمان از تبعیض در آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 46-66]
  • تسهیم دانش بررسی نقش منتورینگ روان‌شناختی، منتورینگ حرفه‌ای و تعارض نقش در تسهیم دانش [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 33-52]
  • تعارض نقش بررسی نقش منتورینگ روان‌شناختی، منتورینگ حرفه‌ای و تعارض نقش در تسهیم دانش [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 33-52]
  • تعهد سازمانی نقش میانجی تعهد سازمانی در رابطه اشتیاق شغلی با کارآفرینی سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 58-68]
  • تنظیم شناختی هیجان مقایسه اثر بخشی آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و تنظیم شناختی هیجان، بر کیفیت زندگی کلاسی و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 15-29]
  • توانمند سازی بررسی رابطه بین رهبری اخلاقی و اشتیاق شغلی با توانمند سازی معلمان [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-81]
  • توسعه‌ی حرفه‌ای بررسی نقش واسطه‌ای توسعه‌ی حرفه‌ای در تأثیر رهبری معنوی بر توسعه‌ی سازمانی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 85-94]
  • توسعه‌ی سازمانی‌ بررسی نقش واسطه‌ای توسعه‌ی حرفه‌ای در تأثیر رهبری معنوی بر توسعه‌ی سازمانی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 85-94]
  • تئوری های پشتیبانی کننده رهبری مرزی درسی در مدارس آینده ؛ یک مطالعه ی پدیدار شناسی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 46-64]

ج

  • جنسیت رتبه بندی مولفه های کیفیت زندگی کاری معلمان مقطع متوسطه دوم شهر رشت براساس جنسیت (رویکرد تحلیل سلسله مراتبی) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-16]
  • جو مدرسه تاثیر کیفیت زندگی مدرسه بر سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان با نقش میانجی حمایت تحصیلی و جو مدرسه [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 82-97]

ح

  • حمایت تحصیلی تاثیر کیفیت زندگی مدرسه بر سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان با نقش میانجی حمایت تحصیلی و جو مدرسه [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 82-97]
  • حمایت سازمانی بررسی وضعیت رضایت شغلی و حمایت سازمانی با سلامت روان معلمان [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 70-81]
  • حمایت سازمانی ادراک شده بررسی تاثیر حمایت سازمانی ادراک شده بر بدبینی سازمانی معلمان با میانجی گری سکوت سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 69-83]

خ

  • خودکارآمدی بررسی رابطه بین رفتار سازمانی مثبت‌گرا و عمکرد سازمانی در بین معلمان ابتدایی شهرستان سرعین [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
  • خوش بینی بررسی رابطه بین رفتار سازمانی مثبت‌گرا و عمکرد سازمانی در بین معلمان ابتدایی شهرستان سرعین [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]

د

  • دانش آموز الگوهای ارزشیابی نوین در مقطع ابتدایی با توجه به تجارب زیسته معلمان [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 84-91]
  • دانش آموزان دوره دوم متوسطه مقایسه اثر بخشی آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و تنظیم شناختی هیجان، بر کیفیت زندگی کلاسی و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 15-29]

ر

  • راهبردهای یادگیری خود تنظیمی مقایسه اثر بخشی آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و تنظیم شناختی هیجان، بر کیفیت زندگی کلاسی و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 15-29]
  • راهبردهای آموزشی فناوری سیار یا یادگیری سیار: راهبردهای فعلیت بخشیدن در فرآیند یاددهی-یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 84-92]
  • رضایت شغلی بررسی وضعیت رضایت شغلی و حمایت سازمانی با سلامت روان معلمان [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 70-81]
  • رفتار سازمانی مثبت گرا بررسی رابطه بین رفتار سازمانی مثبت‌گرا و عمکرد سازمانی در بین معلمان ابتدایی شهرستان سرعین [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
  • رفتارهای انحرافی در محیط کار شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای رفتارهای انحرافی در محیط کار با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان) [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 21-46]
  • رهبر فراترکیب نقش رهبری اخلاقی بر آموزش [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 30-45]
  • رهبری اخلاقی بررسی رابطه بین رهبری اخلاقی و اشتیاق شغلی با توانمند سازی معلمان [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-81]
  • رهبری اخلاقی فراترکیب نقش رهبری اخلاقی بر آموزش [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 30-45]
  • رهبری معنوی نقش ابعاد رهبری معنوی در عملکرد شغلی معلمان مدارس ابتدائی شهرستان پاکدشت [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 45-57]
  • رهبری معنوی‌ بررسی نقش واسطه‌ای توسعه‌ی حرفه‌ای در تأثیر رهبری معنوی بر توسعه‌ی سازمانی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 85-94]
  • روش سلسله مراتبی رتبه بندی مولفه های کیفیت زندگی کاری معلمان مقطع متوسطه دوم شهر رشت براساس جنسیت (رویکرد تحلیل سلسله مراتبی) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-16]

س

  • سازمان های آموزشی فراترکیب نقش رهبری اخلاقی بر آموزش [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 30-45]
  • سرزندگی تحصیلی تاثیر کیفیت زندگی مدرسه بر سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان با نقش میانجی حمایت تحصیلی و جو مدرسه [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 82-97]
  • سرمایه اجتماعی بررسی نقش میانجی‌گری سرمایه اجتماعی در رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی و اشتیاق شغلی معلمان شهر دهدشت. [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
  • سکوت سازمانی بررسی تاثیر حمایت سازمانی ادراک شده بر بدبینی سازمانی معلمان با میانجی گری سکوت سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 69-83]
  • سلامت روان بررسی وضعیت رضایت شغلی و حمایت سازمانی با سلامت روان معلمان [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 70-81]
  • سنتزپژوهشی شناسایی پیامدهای ارتقای سواد دیجیتال در نظام آموزشی با استفاده از رویکرد سنتزپژوهی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 1-21]
  • سند تحول ارائه الگوی پارادایمی شایستگی معلمان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 22-44]

ش

  • شایستگی ارائه الگوی پارادایمی شایستگی معلمان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 22-44]
  • شهرستان ارومیه بررسی تاثیر حمایت سازمانی ادراک شده بر بدبینی سازمانی معلمان با میانجی گری سکوت سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 69-83]

ع

  • عدالت آموزشی و معلمان شهرستان ماهنشان تجارب زیسته معلمان از تبعیض در آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 46-66]
  • عملکرد سازمانی بررسی رابطه بین رفتار سازمانی مثبت‌گرا و عمکرد سازمانی در بین معلمان ابتدایی شهرستان سرعین [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
  • عملکرد شغلی نقش ابعاد رهبری معنوی در عملکرد شغلی معلمان مدارس ابتدائی شهرستان پاکدشت [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 45-57]

ف

  • فرآیند یاددهی- یادگیری فناوری سیار یا یادگیری سیار: راهبردهای فعلیت بخشیدن در فرآیند یاددهی-یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 84-92]
  • فعالیت های مرزی داخلی و خارجی رهبری مرزی درسی در مدارس آینده ؛ یک مطالعه ی پدیدار شناسی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 46-64]
  • فناوی سیار فناوری سیار یا یادگیری سیار: راهبردهای فعلیت بخشیدن در فرآیند یاددهی-یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 84-92]

ک

  • کارآفرینی سازمانی نقش میانجی تعهد سازمانی در رابطه اشتیاق شغلی با کارآفرینی سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 58-68]
  • کیفیت زندگی در مدرسه تاثیر کیفیت زندگی مدرسه بر سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان با نقش میانجی حمایت تحصیلی و جو مدرسه [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 82-97]
  • کیفیت زندگی کاری رتبه بندی مولفه های کیفیت زندگی کاری معلمان مقطع متوسطه دوم شهر رشت براساس جنسیت (رویکرد تحلیل سلسله مراتبی) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-16]
  • کیفیت زندگی کلاسی مقایسه اثر بخشی آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و تنظیم شناختی هیجان، بر کیفیت زندگی کلاسی و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 15-29]
  • کهن الگو شناسایی اسطوره‌ها و طرح واره‌های ذهنی شکل‌دهنده به همکاری‌های علمی بین‌المللی در نظام آموزش عالی کشور با تاکید بر روش کهن الگوی یونگ [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 82-96]

م

  • مدیریت مرزی رهبری مرزی درسی در مدارس آینده ؛ یک مطالعه ی پدیدار شناسی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 46-64]
  • مدیریت مرز آموزشی رهبری مرزی درسی در مدارس آینده ؛ یک مطالعه ی پدیدار شناسی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 46-64]
  • مسئولیت پذیری اجتماعی بررسی نقش میانجی‌گری سرمایه اجتماعی در رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی و اشتیاق شغلی معلمان شهر دهدشت. [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
  • معلم الگوهای ارزشیابی نوین در مقطع ابتدایی با توجه به تجارب زیسته معلمان [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 84-91]
  • معلمان رتبه بندی مولفه های کیفیت زندگی کاری معلمان مقطع متوسطه دوم شهر رشت براساس جنسیت (رویکرد تحلیل سلسله مراتبی) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-16]
  • معلمان بررسی وضعیت رضایت شغلی و حمایت سازمانی با سلامت روان معلمان [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 70-81]
  • معلمان ارائه الگوی پارادایمی شایستگی معلمان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 22-44]
  • معلمان بررسی نقش میانجی‌گری سرمایه اجتماعی در رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی و اشتیاق شغلی معلمان شهر دهدشت. [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
  • معلمان مدارس ابتدایی نقش ابعاد رهبری معنوی در عملکرد شغلی معلمان مدارس ابتدائی شهرستان پاکدشت [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 45-57]
  • معلمان منطقه سیلوانا بررسی تاثیر حمایت سازمانی ادراک شده بر بدبینی سازمانی معلمان با میانجی گری سکوت سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 69-83]
  • مقطع ابتدایی الگوهای ارزشیابی نوین در مقطع ابتدایی با توجه به تجارب زیسته معلمان [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 84-91]
  • منتورینگ حرفه‌ای بررسی نقش منتورینگ روان‌شناختی، منتورینگ حرفه‌ای و تعارض نقش در تسهیم دانش [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 33-52]
  • منتورینگ روان‌شناختی بررسی نقش منتورینگ روان‌شناختی، منتورینگ حرفه‌ای و تعارض نقش در تسهیم دانش [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 33-52]
  • مؤسسات آموزشی بررسی نقش منتورینگ روان‌شناختی، منتورینگ حرفه‌ای و تعارض نقش در تسهیم دانش [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 33-52]

ن

  • نیازهای بنیادین روان‌شناختی بررسی رابطه‌ی بین نگرش به اینترنت و اعتیاد به اینترنت با میانجیگری رضایتمندی نیازهای بنیادین روان‌شناختی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 67-84]
  • نظام آموزشی شناسایی پیامدهای ارتقای سواد دیجیتال در نظام آموزشی با استفاده از رویکرد سنتزپژوهی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 1-21]
  • نظریه‏ مبنایی آسیب شناسی نظام آموزش ضمن خدمت منابع انسانی بر اساس نظریه مبنایی (مطالعه موردی آموزش در یک سازمان دولتی) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 17-32]
  • نگرش به اینترنت بررسی رابطه‌ی بین نگرش به اینترنت و اعتیاد به اینترنت با میانجیگری رضایتمندی نیازهای بنیادین روان‌شناختی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 67-84]

و

  • واژگان کلیدی: سواد دیجیتال شناسایی پیامدهای ارتقای سواد دیجیتال در نظام آموزشی با استفاده از رویکرد سنتزپژوهی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 1-21]

ه

  • همکاری علمی بین المللی شناسایی اسطوره‌ها و طرح واره‌های ذهنی شکل‌دهنده به همکاری‌های علمی بین‌المللی در نظام آموزش عالی کشور با تاکید بر روش کهن الگوی یونگ [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 82-96]

ی

  • یادگیری سیار فناوری سیار یا یادگیری سیار: راهبردهای فعلیت بخشیدن در فرآیند یاددهی-یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 84-92]